Overwatch Retribution
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 12:39 am

Moira var blevet opmærksom på at den internationalt arnerkendte læge, doctor Ziegler, arbejdede for Overwatch. Først havde hun haft i sinde at følge Commander Reyes påbud om at tage kontakt med nogen fra den afdeling, men så havde kvinden udgivet en ny og interessant artikel. Til sat starte med havde hun sendt en mail, for at diskutere en af punktene nærmere, men havde ikke modtaget et svar. Moira så sig derfor nødsaget til at opsøge doctor Ziegler på basen, på trods af hendes commanders forbud.

Moira rettede en sidste gang på sin kittel, før hun gav et kort ban på døren og trådte ind i Zieglers domæne, sygestuen. Det var, i følge Genji Shimada, her hun for det meste var at finde.

Tøj:
Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Moira_11
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 12:52 am

Angela sad og gennemgik nogle papirer og sørgede for at alt var i orden. Hun blinkede kort da der blev banket på døren ”kom ind?” sagde hun og så imod sin nye gæst. Hun rynkede brynene, det var ikke en agent hun kendt. Alligevel så kvinden hende noget bekendt ud. Hun løftede overrasket brynene da hun lagde to og to sammen. Hun havde set den kvinde før, da hun læste om hendes forskning. Det var Moira O’Deorain.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:01 am

Moira nikkede til Angela og lukkede døren bag sig. mens hun så sig om, "Så det er her du kan findes" sagde hun, "Ninjaen fortalte sandheden, jeg var ikke helt sikker. Han er mere troværdig end cowboyen, men ikke meget" fortsatte hun, mens hun interesseret undersøgte noget udstyr, der lå fremme
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:03 am

"Du har talt med Genji?" spurgte Angela og rynkede brynene lidt. Hun rejste sig op og rettede lidt på sit tøj, imens hun så afventende på den fremmede kvinde.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:06 am

Moira vendte sin opmærksomhed mod Angela og nikkede kort til hende, "Ja, det har jeg" medgav hun, "Og du har ikke svaret på mine e-mails?" sagde hun spørgende, mens hun så kvinden an. Hun kunne lige så godt komme direkte til sagen
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:07 am

Angela så noget overrasket på Moira og hævede et øjenbryn ”og så besluttede De dem for at tage her hen?” spurgte hun… ”og du blev lukket ind?” hun havde ikke fået nogen besked om at Moira O’Deorain ville tale med hende, de havde vel ikke bare lukket hende ind?
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:11 am

Moira trak lidt på skuldrene, "One could say I was in the area" sagde hun og samlede et stykke papir op fra et bord, for at se, hvad det var, "Det tager ikke mange minutter ud af min dag"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:12 am

”Aha…” sagde Angela og så ikke helt enig ud med den statement. ”Og du er blevet lukket ind?” spurgte hun mindre overbevist og overvejede kort at kontakte sikkerheden og høre hvad der foregik.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:15 am

Moira nikkede lidt og tøvede kort, well .. in for a penny in for a pound, som man sagde. "Ja, det er jeg skam, men eftersom jeg arbejder her, ville det også være meget upraktisk, hvis jeg ikke havde adgang"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:17 am

Angela så overrasket på Moira "så vidt jeg er oplyst, så arbejder du ikke her Dr. O'Deorain" sagde hun, bare i tilfælde af at Moira ikke troede hun var klar over hvem hun var.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:19 am

Moira smilte svagt, da doctor Ziegler tydeligvis genkendte kende, brilliant. "Ah, men det er ikke alt du er oplyst om, dr. Ziegler" informerede hun, "Jeg burde have et adgangskort et sted, hvis du ikke tror mig"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:21 am

"..." Angela rynkede brynene og nikkede så kort "yes, I would like to see that." sagde hun så. Hvis Overwatch havde ansat O'Deorain, så var der en samtale med Jack på vej.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:24 am

Moira trak et sort plastic kort op af den ene lomme. Kortet var f den slags alle medlemmer havde, der gav adgang til de aflåste dele af faciliteterne, men hvor Overwatchs mærke normalt var, sad i stedet Blackwatchs, "Her ser du, dr. Ziegler"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:26 am

Angela tog imod kortet og så overrasket ud "Blackwatch" mumlede hun og rynkede brynene. Det gav... mere mening. Hun rynkede brynene og så ikke tilfreds ud, men rakte Moira kortet. "Very well." sagde hun, stadig en samtale med Jack på vej, men det virkede ikke til at være sikkerhedens skyld. Hun så på hende "nej, jeg beklager, jeg har haft travlt med arbejdet."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:29 am

Moira nikkede lidt og tog imod sit kort. Hun rynkede brynene svagt, "Hm, jeg formoder Commander Reyes ville sætte pris på, hvis nyheden om min ansættelse ikke spredtes yderligere" sagde hun, det virkede som det rigtige at gøre
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:30 am

Angela hævede et øjenbryn "ville han det?" spurgte hun og man kunne måske godt høre på Angela at det ikke lød som om det betød helt så meget...
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:35 am

Moira sukkede svagt, Reyes ville ikke blive glad, "Det ville han" sagde hun, "Men du skal ikke tage henyn til mig, jeg går ikke meget op i den slags"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:36 am

"Javel ja" sagde Angela og så hende an "og nu er du her?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:38 am

Moira nikkede lidt, "Ja, på side fem i din nyeste udgivelse" begyndte hun og fandt de pågældende papirer frem, "Har du udtalt dig om, hvordan du regner med den menneskelige genetik vil reagere på indgreb af den natur"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:39 am

".. det er korrekt." sagde Angela og rynkede brynene lidt.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:42 am

Moira nikkede lidt, "Ja, jeg var interesseret i, hvilke test, du har lavet der støtter op om disse konklusioner .. og dine tanker om at skabe en modvirkende effekt? Eller omvendt effekt?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:44 am

"I see.." Angela så ikke rigtigt glad ud "jeg har arbejdet med en række forskellige test der har ledt frem til disse konklusioner" startede hun og tøvede kort "en modvirkende effekt ville være farlig, dødelig og ikke noget jeg er sikker på jeg vil diskutere i detaljer med Dem doktor."


Sidst rettet af Mercy Tirs Apr 17, 2018 1:46 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:46 am

Moira hævede et øjenbryn og rystede svagt på hovedet, "Jeg ser mit rygte er kommet mig i forkøbet" sagde hun med et svagt suk, "Jeg forsikre dig at jeg kun er interesseret i en teoretisk diskussion om emnet. Hvis ikke du stoler på mig, så stol på Commander Reyes dømmekraft"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:47 am

Angela så undersøgende på hende "jeg lytter ikke til rygter alene, jeg har selv læst Deres artikel."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitimeTirs Apr 17, 2018 1:50 am

Moira kom til at smile og nikkede kort, "Jeg er beæret" sagde hun tilfreds, "Hvad er dine tanker om den?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Empty
IndlægEmne: Sv: Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy   Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Ude og tjekke lig - Mercy
» Vi slår dem ikke ijhel - Gabriel
» Ikke dræbe Sombra .. - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Overwatch Retribution :: Overwatch basen :: Informery-
Gå til: