Overwatch Retribution
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ude og tjekke lig - Mercy

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43  Næste
ForfatterBesked
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:13 pm

Moira nikkede med et tilfredst smil og gik afsted, "You care a lot for his treatment?"

Gabriel nikkede alvorligt og fulgte med hende, "Hvad vedrøre det?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:14 pm

Jack rynkede brynene "selvfølgelig" sagde han og så lidt undersøgende på Moira ".. jeg har hørt han kunne dø hvis det gik galt"

Angela tøvede kort "det er bedst vi venter med detaljerne til Moira også er der."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:15 pm

Moira nikkede lidt, "Hm, det er vel en risiko, selvom jeg tror han ude for den risiko. Bekymre det dig ud over livstruende konsekvenser?". De begyndte at nærme sig mødestedet

Gabrien nikkede og så hende an, "Hrm, lad gå da"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:18 pm

"Selvfølgelig" sagde Jack og rynkede brynene "går hans behandling ikke rigtigt?"

Angela nikkede alvorligt og kom til mødestedet!
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:20 pm

"Der er ingen problemer endnu" forsikrede Moira, "Jeg var blot interesseret i, hvor du stod". Hun åbnede døren til det aftalte lokale og trådte ind

Gabriel lænede sig op af væggen og ventede
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:22 pm

Angela så på Moira og så på Jack. Hun nikkede og rømmede sig "hvis I tager plads" hun nikkede mod et par stole på den ene side af at bord og satte sig ved en af stolene på den anden side af bordet.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:24 pm

Gabriel brummede lidt, men blev stående op af væggen, han var ikke god til orde og brød sig ikke om at være hæmmet, "Jeg står fint her"

Moira så på Gabriel med et svagt smil og satte sig så på Angelas side, det virkede til at give mest mening
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:25 pm

Jack så lidt overrasket på Gabriel der var der og nikkede til ham... han tøvede, men satte sig så hvor Angela havde bedt om. Han skævede mellem Gabriel og de to læger "så hvad sker der?"

Angela tøvede kort og så imod Moira, imens hun overvejede hvor de skulle starte.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:26 pm

Gabriel gengældte Jacks nik og rynkede brynene, "Det må være ret seriøst, hvis I vil have os begge to her"

Moira nikkede alvorligt og så på Angela, "Vil du, eller skal jeg?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:28 pm

Angela tøvede kort ".. ja, jeg ved ikke hvad der vil fungere bedst" sagde hun .. ikke sikker på hvad reaktionerne ville blive. Hun så på Moira "vil du starte med at fortælle dine ting eller?"

Jack så forvirret på dem, det måtte være ret seriøst. Moira måtte have fundet ud af noget nyt...
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:36 pm

Gabriel rynkede brynene mere og så mellem dem -.o

Moira så Angela an, "Og med mine ting, mener du ..?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:36 pm

Angela rynkede brynene ".. vil du hellere at jeg?" spurgte hun

Jack så mellem dem og ventede, lidt utålmodigt.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:39 pm

Gabriel hævede et øjenbryn, "I would prefer that someone did... soon"

Moira nikkede og sukkede svagt, "Nej, måske er det bedst jeg gør det" sagde hun og rettede sig lidt op, "Det sidste halve år har jeg solgt informationer til Talon, i bytte for støtte til denne, og fremtidig, forskning"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:40 pm

Angela vente opmærksomheden mod Gabriel og Jack og lagde instinktivt sin hånd på Moiras... hvilket muligvis var rigtigt upassende og ikke burde gøres, men hun var bekymret.

Jack så chokeret på Moira, så på Angela, så på Moira og åbnede munden. Det var ikke hvad han havde regnet med at høre. Overhovedet. Han så mod Gabriel med et forvirret blik?
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:44 pm

Gabriel så først chokerte og så vredt på dem .. så udtryksløst, "Ah. Så det var dig" sagde han, en smule træt, "Why tell us now?"

Moira kastede et kort blik mod Angela og rynkede brynene, "Angela mente det var det rigtige at gøre, da hun fandt ud af det"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:47 pm

Angela nikkede alvorligt ".. Moira arbejder ikke for Talon mere." sagde hun "de er mindre glade for hende efter hun dræbte en gruppe af deres mænd for at redde mit liv på den mission vi netop er kommet hjem fra."

Jack så overrasket på dem og rystede på hovedet ".. hvad skete der?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:49 pm

Gabriel hævede et øjenbryn og så mellem dem, "Det kunne jeg også godt tænke mig at vide"

Moira nikkede kort, "Vi var ude for at undersøge de Talon-agenter Gabriel havde dræbt, da vi faldt i et baghold. Målet var Angela Ziegler, de havde intentioner om at bruge hende til at komme tæt på Gérard"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:51 pm

"Igennem samme behandling som Amélie Lacroix har været udsat for" fortsatte Angela ".. mændene tog mig og ville ikke skade Moira. Det blev tydeligt at de havde en form for alliance. Moira nægtede at de tog mig og da de forsøgte alligevel endte det i kamp."

Jack lyttede opmærksomt til historien imens han så lidt kritisk på Angelas hånd der hvilede på Moiras.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:52 pm

Gabriel nikkede alvorligt og så på dem, "Og nu er dine forbindelser med Talon brudt?" spurgte han skeptisk

Moira nikkede kort til dem begge, "Jeg så mig nødsaget til at dræbe to af mændene og efterlade en hårdt såret. Jeg tror ikke jeg er velkommen mere"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:54 pm

Angela så alvorligt på dem "Moira har givet Talon informationer, ud over det tror jeg ikke Moira har gjort noget for at skade Overwatch. Ikke at det ikke er skadeligt nok" hun skævede kort mod Moira "men jeg har fulgt hendes research af dig Gabriel og jeg ser ingen beviser på at hun ikke har forsøgt at finde en kur."

Jack så mellem dem og havde det underligt... Angela var på Moiras side. Hvorfor var Angela på Moiras side?
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:55 pm

Gabriel så skeptisk mellem dem, "Du virker frygteligt ivrig efter at forsvare hende, doktor Ziegler?"

Moira nikkede alvorligt, "Mit arbejde med din tilstand har været oprigtigt" forsikrede hun og så lidt bekymret mod Angela
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 6:59 pm

"I am" sagde Angela og tøvede kort "flere ting er sket på denne mission. Det har været en emotionel rutchebane. Fra at opdage ens kollega havde arbejdet for fjenden, til at finde ud af man var det vigtigste menneske i deres liv. Moira har altid sat viden først, det har vi snakket om flere gange. Nu har hun sat folk over sine egne muligheder..." hun sukkede tungt og rystede på hovedet "jeg kan ikke være objektiv, jeg er forelsket i hende. Jeg tror og håber på at hun ville kunne stoles på. Men jeg ved dette, din tilstand er ved at blive værre, jeg og Moira arbejder på en kur og jeg kan ikke gøre det uden hende."

Jack så på Angela med blandede følelser. Det var meget at tage ind. Det sidste ramte ham hårdt. Han så på Moira med rynkede bryn... hun kunne ikke være den eneste der kunne...
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 7:03 pm

Gabriel så på Angela og hævede et øjenbryn, "Ah" sagde han og nikkede kort, "Kan di distrahere dig selv fra din forelskelse nok til at komme med et foreslag til, hvordan vi skal gribe det an?"

Moira så overraskede på Angela og rødmede svagt .. hun rømmede sig lidt og følte sig pludselig meget sårbar, "Angela fortæller sandheden" sagde hun og rynkede brynene, "Min prioritet har altid været videnskab, og det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ikke er enige i de restriktioner Overwatch lægger. Faktisk føler jeg de er direkte skadelige .. men når det er sagt, har jeg heller ingen stærk loyalitet mod Talon, og jeg ønsker helhjertet at kunne medvirke til at afslutte projektet" hun tøvede kort og bøjede hovedet, "Og det er også sandt at Angela Ziegler for nyeligt er begyndt at betyde mere for mig, end jeg er vant til mennesker gør"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 29 år
Status : Single
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1423

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 7:22 pm

Angela rødmede svagt af Moiras ord og rømmede sig. Hun så på Gabriel "hvis du vil have en chance for at vi kan finde en kur, så bliver hun i hvert fald nød til stadig aktivt at kunne hjælpe med test og forskning."

Jack så alvorligt på Moira.. nu gav det mere mening at Moira havde ville vide hvor meget han gik op i Gabriels tilstand.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Fulde navn : Moira O'Deorain
Alder : 40
Status : Not interested
Join date : 16/04/18
Antal indlæg : 1249

Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitimeLør Jun 09, 2018 7:23 pm

Gabriel nikkede og sukkede svagt, "Jeg frygtede det ville være sådan" sagde han alvorligt, "Men vi kan ikke bare lade hende gå ubevogtede rundt"

Moira nikkede lid, "Det havde jeg heller ikke regnet med" sagde hun og rynkede brynene
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og tjekke lig - Mercy   Ude og tjekke lig - Mercy - Page 41 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ude og tjekke lig - Mercy
Tilbage til toppen 
Side 41 af 43Gå til side : Forrige  1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43  Næste
 Lignende emner
-
» Tjekke stedet ud - Genji
» Doctor Ziegler, du har ikke besvaret mine mails? - Mercy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Overwatch Retribution :: Resten af verden :: Missioner-
Gå til: