McCree havde informeret Gabriel om en overraskelse i den unge tidsrejsendes værelse. En ubuden gæsr. Om det var en fjende eller en allierede af Lena var endnu uvist. Jesse havde heller ikke kunne give nogen informationer om, hvem hun arbejdede for. Gabriel havde derfor beordret hende ført ind i en af deres forhørstlokaler, hvor han stod og betragtede hende gennem spejlet.
Widowmaker
Fulde navn : Amélie Lacroix Alder : 33 år Status : Enke Join date : 16/04/18 Antal indlæg : 1756
Widowmaker overvejede sine muligheder. Sagde hun nej ville Gabriel fjerne den selv. Uden et ord klikkede hun på dimsen der fjernede masken fra øjnene. Hjelmen var stadig på, men som normalt Widowmaker ser ud. Hun holdt sit ansigt udtryksløst.
Commander Reyes
Fulde navn : Gabriel Reyes Alder : 50 Status : Single Join date : 16/04/18 Antal indlæg : 1662
Widowmaker vendte blikket mod Gabriel, så han havde genkendt hende. Hun overvejede hvor godt han kendte hende. Selv huskede hun ikke meget om Gabriel før sin tid i Talon. Lidt, selvfølgelig. Gérard havde været glad for ham.
Commander Reyes
Fulde navn : Gabriel Reyes Alder : 50 Status : Single Join date : 16/04/18 Antal indlæg : 1662
".. Lena nævnte hende" sagde han tøvende ".. hun troede Amélie var .. Widowmaker kalder de hende. Hun arbejder for Talon. Jeg har en teori om at hun er en klon, lavet efter de kidnappede min kone." sagde han
Amélie hævede et øjenbryn. Det var 8 år siden.
Commander Reyes
Gabriel så Amélie lidt an, da hun hævede et øjenbryn, "Hrm .. det kunne lyde sådan" sagde han, "Jeg ser, hvad jeg kan finde ud af. Hold godt øje med din kone, måske I burde aftale kodeord"
Widowmaker
Fulde navn : Amélie Lacroix Alder : 33 år Status : Enke Join date : 16/04/18 Antal indlæg : 1756
Gabriel nikkede lidt og så kvinden an, "Det gør det" gav han ret, "Jeg kontakter dig, så snart jeg har flere informationer" sagde han, "Take care" så lagde han på
Widowmaker